ewet o konuyu baya düşndüm ne yapayım diye.yani o gıcıklığı kendi kendime yaptım biraz.ama ne yapalım webwiz forumu sevmiyorum, kendim forum yapsam hem çok uzun sürer hemde benim bilgilerim doğrultusunda fazla güvenlik açığı çıkar.bu yüzden de php forum olsun dedik.ama yakında asp bir forum gelecek webwiz kadar kaliteli bir forum, zaten yapanlar webwiz in Türkiye deki temsilcileriydi.şuan hala kodlama aşamasındaydı.yakında girer piyasaya.o zaman onu kullanır hatamızı biraz olsun telafi ederiz.
Yorumlarınız için çok teşekkürler.kendime olan güvenim biraz olsun yerine geldi tekrar.
İyi Günler...