• 22-10-2006, 12:51:38
    #1
    web tasarım üzerine nacizane bir site ustalar kusura bakmasın

    site şimdilik düzenlenmiş template boş kalmasın diye ...sonra kendi kapasitemce bir tasarımla değiştireceğim referanslarda yaptığım birkaç tasarım vr bakabilirsiniz

    teşekkürler saygılarımla

    webtasarım tekirdağ kırklareli web tasarımı sayfası internet edirne diğer
  • 22-10-2006, 13:09:28
    #2
    bence tasarım sitesi için tasarımı çok kötü böyle sitelerin ilk bakışta güven vermesi gerekir bana göre.. yani tasarım yaptırcak biri olsam ilk görüşte son tercih olarak bile kullanmam..

    bence hazır kullancaksan biraz para ver template monster kullan gerçekten iyi çalışmalar örnek:

    Flash Template # 12435 by Quill
    http://www.templatemonster.com/flash...tes/12413.html
    http://www.templatemonster.com/flash...tes/12304.html
    Flash Template # 12123 by Delta

    v.s v.s...
    Flash Template # 12538 by Delta
  • 22-10-2006, 13:21:02
    #3
    Evet sürükle bırak - mantığıylamı yaptın siteyi.Amatörce duruyor.Eğer güzel iş almak istiyosan şöyle flash'lı aspx yada php'li bir tasarım yap.
  • 22-10-2006, 13:28:02
    #4
    tavsiyeler için teşekkürler yakındakendim yapacağım ancak arife şimdi bayramdan sonra yenisini yükler yine fikirlerinizi alırım
  • 22-10-2006, 13:31:59
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Alıntı
    1990 larda insanlar cep telefonları için ne gerek var .Evimde ve işyerimde telefon mevcut cevabını vermektedir.Şimdi ise cep telefonları vazgeçilmez oldu amelenin bile cep telefonu var
    garip olmamışmı sence
  • 22-10-2006, 13:38:07
    #6
    Üyeliği durduruldu
    iddaaevi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    amelenin bile cep telefonu var
    Açıksözlü bi' arkadaş
  • 22-10-2006, 13:40:31
    #7
    daha zamanın var acele etmemelisin
  • 23-10-2006, 20:18:42
    #8
    Üyeliği durduruldu
    eğer bu siteyi referans kabul edersek (şahsi görüşümdür) henüz bu işten ekmek yiyecek kıvamda değilsin
  • 24-10-2006, 14:36:12
    #9
    tyranid adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eğer bu siteyi referans kabul edersek (şahsi görüşümdür)


    henüz bu işten ekmek yiyecek kıvamda değilsin
    seviyeli ve kırıcı olmayan eleştirileriniz için teşekkürler
    evet şimdi yeni hazırtemplate olan bir flash yükledim
    bu referans olabir mi ne dersiniz ? bu da mı kötü sizce
    ayrıca aldığım teslim ettiğim bozma olmayan tasarımlarım var ve ekmek de yiyorum bu büyük bir pasta ancak daha fazla tecrübe için daha çok iş lazım