Konu
www.websiteevi.com
22-10-2006, 13:21:02
#3
Orange
Evet sürükle bırak - mantığıylamı yaptın siteyi.Amatörce duruyor.Eğer güzel iş almak istiyosan şöyle flash'lı aspx yada php'li bir tasarım yap.