şöyle diyelim ;
Hazır temp yerine , senin kendinin hayal ettigi bir dizaynı gormek daha güzel olurdu.
Normal bi html bi designını gormedigim için ne seviydee oldugunu anlayamıyorum, ama yapılacak en güzel şey çok fazla site gezmek , gezdiklerinde güzel hoş olan bölümlerin nasıl yapıldıgını araştırmaktır.
Açıkçası daha çok site yapıp sonra begenmeyip bozman gerekir.
www.websiteevi.com
10
●800
- 24-10-2006, 15:55:47Üyeliği durdurulduArkadaşım önce kendi siteni kendin yap template ile web tasarımcılık olmaz ßiraz emek lazım refereranslarının güven vermesi lazım emin ol kimse gelip sana site yaptırmıyacaktır tanıdık hariç önce biraz çalış sonra ßu işe el at daha çok erken benim görüşüm