şöyle diyelim ;
Hazır temp yerine , senin kendinin hayal ettigi bir dizaynı gormek daha güzel olurdu.
Normal bi html bi designını gormedigim için ne seviydee oldugunu anlayamıyorum, ama yapılacak en güzel şey çok fazla site gezmek , gezdiklerinde güzel hoş olan bölümlerin nasıl yapıldıgını araştırmaktır.
Açıkçası daha çok site yapıp sonra begenmeyip bozman gerekir.