Alıntı
1990 larda insanlar cep telefonları için ne gerek var .Evimde ve işyerimde telefon mevcut cevabını vermektedir.Şimdi ise cep telefonları vazgeçilmez oldu amelenin bile cep telefonu var
garip olmamışmı sence