• 19-10-2006, 21:39:40
    #1
    http://www.sanaldata.com arkadaşlar sitemi yeni açtım hepinizden iyi yada kötü farketmez yorumlarınızı bekliyom
  • 19-10-2006, 21:44:33
    #2
    Üyeliği durduruldu
    forumun güzel olmuş fakat bu kadar konu olması iyi değil gerekli gereksiz her şeyi koymuşsun
  • 19-10-2006, 22:20:56
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Misafirlere açsaydın da bi görseydik......

    Yeni açılan bi forumun misafirlere kapalı olması hata bence....
  • 20-10-2006, 00:55:05
    #4
    1.webwiz kullanmana sevindim..
    2.Domain gayet hos
    3. Copyright kısmını silmemeliydin webwiz kullananların %80 i silmez zaten silmekte ayıptır.
    4.keşke ama keşme hazır logo kullanmasaydın herkez de war artık
  • 20-10-2006, 16:54:51
    #5
    ilk once bütün yorumlarınız için hepinize teşekkürü bir borç bilirim.Bu arada sitemizdeki gereksiz topicler silindi(bi ara baktımda gercekten forumun sonunu gelmiyordu )daha sonra sitemizin Copyright kısmını silmiştim.Ama sonra gerçekten çok utandım çünkü o forumu yapmak için insanlar pek çok emek harcayarak o forumu yapıyorlar ve benimde bu emege saygı göstermem gerekir o yüzden hmn forumun alt kısmına Copyright kısmını ekledim sonra logoyu su anda kendim bi tane tasarlıyorum en kısa sürede onu atıcam yayına saygılarımla
  • 13-12-2008, 17:32:47
    #6
    Güzel site ilk kurulduğu halinden şimdiki halini baya değiştirmissin