Konu
Sanaldata
20-10-2006, 00:55:05
#4
rnmks
1.webwiz kullanmana sevindim..
2.Domain gayet hos
3. Copyright kısmını silmemeliydin webwiz kullananların %80 i silmez zaten silmekte ayıptır.
4.keşke ama keşme hazır logo kullanmasaydın herkez de war artık