ilk once bütün yorumlarınız için hepinize teşekkürü bir borç bilirim.Bu arada sitemizdeki gereksiz topicler silindi(bi ara baktımda gercekten forumun sonunu gelmiyordu

)daha sonra sitemizin Copyright kısmını silmiştim.Ama sonra gerçekten çok utandım çünkü o forumu yapmak için insanlar pek çok emek harcayarak o forumu yapıyorlar ve benimde bu emege saygı göstermem gerekir o yüzden hmn forumun alt kısmına Copyright kısmını ekledim sonra logoyu su anda kendim bi tane tasarlıyorum en kısa sürede onu atıcam yayına saygılarımla