• 28-09-2005, 00:02:57
    #10
    Misafir
    drstranger adlı üyeden alıntı:
    quick, baslıgı kısalttım gene onay gerekiyo gliba?
    Valla buglardan birisi bu demekki
    Siteyi yeniden ekle bence. Çünkü admin panelinde görünüyor ama, listede görünmüyor.
    Bende Düzenle linkini kaldırayım
  • 28-09-2005, 00:09:22
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    oke sir!!! ekledim
  • 28-09-2005, 00:10:13
    #12
    Misafir
    Muhtemelen 5 versiyonunu kullanıyosun bence 5 kullanma çok fazla bug var.Session expire olmuyor bazen.Üyelik maillerinde de sorun çıkartıyor.Hit sayma özelliğini bence kapat yoksa server da işlemci ram vs bırakmaz....
  • 28-09-2005, 00:12:34
    #13
    Misafir
    CepX.net adlı üyeden alıntı:
    Muhtemelen 5 versiyonunu kullanıyosun bence 5 kullanma çok fazla bug var.Session expire olmuyor bazen.Üyelik maillerinde de sorun çıkartıyor.Hit sayma özelliğini bence kapat yoksa server da işlemci ram vs bırakmaz....
    Valla server'da bos duruyor zaten Henuz bir aksiliğini görmedim. Gerçi çok fazla giden, gelen olmadıgı için öyle görünüyor olabilir.
  • 28-09-2005, 00:17:49
    #14
    Misafir
    QuicK adlı üyeden alıntı:
    Scripti bayaa bir editledim, Türkçeleştirdim.. Arada kaynamalar olabilir idare edin
    Ben daha çok editledim 1 tane bug kaldı onu çözemedim sadece kategorize ederken boşluk verdiğin zaman sorun çıkartıyor.Yarında ne işime yarayacaksa url rewrite eklicem