Muhtemelen 5 versiyonunu kullanıyosun bence 5 kullanma çok fazla bug var.Session expire olmuyor bazen.Üyelik maillerinde de sorun çıkartıyor.Hit sayma özelliğini bence kapat yoksa server da işlemci ram vs bırakmaz....