Konu
Minicik.Net ;)
28-09-2005, 00:10:13
#12
CepX.net
Misafir
Muhtemelen 5 versiyonunu kullanıyosun bence 5 kullanma çok fazla bug var.Session expire olmuyor bazen.Üyelik maillerinde de sorun çıkartıyor.Hit sayma özelliğini bence kapat yoksa server da işlemci ram vs bırakmaz....