Muhtemelen 5 versiyonunu kullanıyosun bence 5 kullanma çok fazla bug var.Session expire olmuyor bazen.Üyelik maillerinde de sorun çıkartıyor.Hit sayma özelliğini bence kapat yoksa server da işlemci ram vs bırakmaz....
Muhtemelen 5 versiyonunu kullanıyosun bence 5 kullanma çok fazla bug var.Session expire olmuyor bazen.Üyelik maillerinde de sorun çıkartıyor.Hit sayma özelliğini bence kapat yoksa server da işlemci ram vs bırakmaz....
Valla server'da bos duruyor zaten Henuz bir aksiliğini görmedim. Gerçi çok fazla giden, gelen olmadıgı için öyle görünüyor olabilir.
Scripti bayaa bir editledim, Türkçeleştirdim.. Arada kaynamalar olabilir idare edin
Ben daha çok editledim 1 tane bug kaldı onu çözemedim sadece kategorize ederken boşluk verdiğin zaman sorun çıkartıyor.Yarında ne işime yarayacaksa url rewrite eklicem