CepX.net adlı üyeden alıntı:
Muhtemelen 5 versiyonunu kullanıyosun bence 5 kullanma çok fazla bug var.Session expire olmuyor bazen.Üyelik maillerinde de sorun çıkartıyor.Hit sayma özelliğini bence kapat yoksa server da işlemci ram vs bırakmaz....
Valla server'da bos duruyor zaten

Henuz bir aksiliğini görmedim. Gerçi çok fazla giden, gelen olmadıgı için öyle görünüyor olabilir.