• 23-09-2006, 23:13:37
    #10
    yuklemax sende yenisin galiba

    profesyonel bişey yapması için kendi başına yüzlerce template çıkarmalı

    template yaparak vakit harcamak yerine hazır templateleri editlemek daha doğrudur

    büyük firmalar bile hazır template kullanır

    tasarım profesyonellik ister

    tam profesyonel olmamış biri sıfırdan iyi bişey yapamaz

    (yazıyı okumak için) yazıyı tekrar bulmaya gerek yok

    onu okumasını öğrenmek yeterli

    ufkunu genişleten her konu (her materyal) insanlara yeni düşünceler projeler geliştirme imkanı verir.

    bence gözünü ve kulaklarını çok iyi açan biri başarılı olur.

    öbür türlü sen bir iş çıkarırsın gelir başkası hazır çalar

    ben aynısını bas demiyorum.dememde..

    güzel sayfaların nasıl yapılmış olduğunu inceleyip buna benzer profesyonel işler çıkarmak gerekir. siteye giren ne kadar amatör bi site deyip çıkmasın diye..
  • 23-09-2006, 23:29:07
    #11
    template dersen tabiki bende desteklerim, senin site adresi verip üzerinde düzenleme yap demeni eleştirdim ben.
  • 23-09-2006, 23:29:52
    #12
    site ismi ile içeriğinin alakası nedir?
    1 sayfa link vermek için ve google reklamı döşemek için böyle site yapılırmı?
    basit bir site ile adi bir siteyi karıştırmayın. Adi kelimesini yanlış anlamayın, kalitesiz anlamında kullanıyorum burada. Google bence dünyanın en basit ve en kaliteli sitesi. ama gunaydınlar.net ise basitlik bi kenara biraz kalitesiz olmuş sanki.

    basitlikle, kalitesizliği karıştırmayalım lütfen.

    bu arada bu site gibi 100lerce site var internet aleminde.
  • 23-09-2006, 23:30:27
    #13
    bu arada 4 yıldır bu işin içindeyim. bu süre zarfındakiler yeni sayılıyorsa ben de yeniyim o halde.
  • 24-09-2006, 00:26:31
    #14
    eğer yeni başladıysan görüş ve tavsiyede bulunayım.

    sitenin tonları güzel ama logo çok koyu kaçmış alakasız olmuş.

    sitenin içeriğini sağa yığmışsın sol tarafı boş bırakmışın oturaklı olmamış.

    örnek bir site seç kendine gazeteoku.com gibi o şekilde ilerle yazarlar televizyonları vs ekle.

    amacın site yapayım nasıl olduğu önemli değil diyorsan problem değil

    ama bu işi öğrenicem diyorsan sakın ve sakın hazır script kullanma çabala öğren yapmaya calis.
  • 24-09-2006, 00:53:27
    #15
    aşağı yukarı schumiyle aynı şeyleri sölicem, bu arada logoyu cooltextte yapmışsın sanıyorum, illaki o comic temasını kullanacaksan backgroundu siyah diil beyaz yap,yazı okunmuyor,ama tavsiyem glossy'yi kullan daha oknaklı ve güzel bi logo çıkar ortaya...
    -not-schumifan-sana bonusparayı sormuştum bakıcam demiştin sana zahmet hala bakliyorum...
  • 24-09-2006, 00:59:25
    #16
    dur bakalım bonusparaya unutmuşum valla
  • 24-09-2006, 04:26:41
    #17
    Kardes kurcala üzerinde oynama yap kodların yerini değiş bişeyler öğrenirsin.. Ama php öğrenirsen ziyaretçiler sitelerini eklemek için bir forum yaparak ihtiyaçı giderebilirsin.. Bence ilk önce php öğren sonra devamı gelir... Site yeni başlayanlar için güzel geliştirebilirsin..
  • 25-09-2006, 16:25:36
    #18
    yeni başlayan için bence güzel..