GüNaYDıNLaR NeT
Çok Sade Çok Basit Ama Gerekli Adresler
Eleştirilerinizi Bekliyorum
En Basit Web Sitesi
18
●2.501
- 23-09-2006, 22:36:10Üyeliği durduruldusakın yanlış anlama ama amatörce bişey olmuş hayırlısı olsuın
- 23-09-2006, 22:52:11MisafirYanlış düşünüyorsun bence basit değil.
En azından Karman çorman ve renkleri berbat bi site olmamış.
Gayet düzenli ve sade
Yanlız bazı önerilerim var.
Örneğin üst logo rengini Mavi tonda bir logo yaparak değiştir.
Zamanlada içeriğini geliştirmeye çalış.
Başarılar. - 23-09-2006, 22:52:44Üyeliği durduruldubasit bence sade değilWoM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-09-2006, 22:56:34tasarım diyosan yok !
sana tavsiyem bi master sayfa al
örnek sayfa
TRT / ANASAYFA
onun aynısını yapmaya çalış..
sonra kendin farklı varyasyonlar dene
