aşağı yukarı schumiyle aynı şeyleri sölicem, bu arada logoyu cooltextte yapmışsın sanıyorum, illaki o comic temasını kullanacaksan backgroundu siyah diil beyaz yap,yazı okunmuyor,ama tavsiyem glossy'yi kullan daha oknaklı ve güzel bi logo çıkar ortaya...
-not-schumifan-sana bonusparayı sormuştum bakıcam demiştin sana zahmet hala bakliyorum...