.
ttnetvideo.com - Telekomdan
36
●1.761
- 24-06-2008, 04:18:27Olayın en salak, saçma tarafı da üye olmak için TTNet üyesi olmak. Şimdi bu konsepti YouTube çıkardı ve web 2.0 akımı da YT ile iyicene yayıldı. Kullanıcı-tabanlı sitelerden bahsediyorum. Şimdi bu da YT esinlenmesi olduğuna göre, web 2 ile bağdaşan tarafı nedir? Yani üye olup -ki, kim ister acaba??- siteyi kullanmak gerekirken, üyeliğe bile eydiyesel üyesi olmak şartı koymuşlar. Son video sitesi de kalsa, girmem
.
- 24-06-2008, 14:14:08Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.bende bundan korkuyorummunzur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-06-2008, 14:50:06Onu bunu bilmem valla beğensekte beğenmesekte bu Türkiyede parayı hep ş****sizler yiyor.
Site herkesin dediği gibi cacık hoşaf ama görüyorumki bir kamyon video var içeride. Bizim Türk halkı youtube'ı protesto edeceği yerde ttnet ten yana olmuş.
İnternet Alemi iyi **ka batıyor.
