• 24-06-2008, 04:18:27
    #10
    Olayın en salak, saçma tarafı da üye olmak için TTNet üyesi olmak. Şimdi bu konsepti YouTube çıkardı ve web 2.0 akımı da YT ile iyicene yayıldı. Kullanıcı-tabanlı sitelerden bahsediyorum. Şimdi bu da YT esinlenmesi olduğuna göre, web 2 ile bağdaşan tarafı nedir? Yani üye olup -ki, kim ister acaba??- siteyi kullanmak gerekirken, üyeliğe bile eydiyesel üyesi olmak şartı koymuşlar. Son video sitesi de kalsa, girmem .
  • 24-06-2008, 04:25:15
    #11
    Bu arada;

    üyelik kısmındaki "üyelik sözleşmesi" 404 not found
  • 24-06-2008, 04:46:41
    #12
    Yakında google'ı kapatıp TtnetArama die bi site çıkarmazlarsa iyi. ttnetarama.com ve neti boş ileriye yatırım düşünenler için )
  • 24-06-2008, 04:52:03
    #13


    Yani adsl kullanmıyorsan sakın siteye girme dior adamlar
  • 24-06-2008, 14:04:11
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bunlara para kazandıracağıma yabancı sitelere takılırım
  • 24-06-2008, 14:14:08
    #15
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    munzur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yakında google'ı kapatıp TtnetArama die bi site çıkarmazlarsa iyi. ttnetarama.com ve neti boş ileriye yatırım düşünenler için )
    bende bundan korkuyorum
  • 24-06-2008, 14:37:29
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Tasarım kötü ve üyelik olayı son derece saçma... Tutmaz bence...
  • 24-06-2008, 14:41:32
    #17
    benimde girmemle çıkmam bir oldu (:/:
  • 24-06-2008, 14:50:06
    #18
    Onu bunu bilmem valla beğensekte beğenmesekte bu Türkiyede parayı hep ş****sizler yiyor.
    Site herkesin dediği gibi cacık hoşaf ama görüyorumki bir kamyon video var içeride. Bizim Türk halkı youtube'ı protesto edeceği yerde ttnet ten yana olmuş.
    İnternet Alemi iyi **ka batıyor.