Olayın en salak, saçma tarafı da üye olmak için TTNet üyesi olmak. Şimdi bu konsepti YouTube çıkardı ve web 2.0 akımı da YT ile iyicene yayıldı. Kullanıcı-tabanlı sitelerden bahsediyorum. Şimdi bu da YT esinlenmesi olduğuna göre, web 2 ile bağdaşan tarafı nedir? Yani üye olup -ki, kim ister acaba??- siteyi kullanmak gerekirken, üyeliğe bile eydiyesel üyesi olmak şartı koymuşlar. Son video sitesi de kalsa, girmem .