• 24-06-2008, 15:50:49
    #28
    birdost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    blogspot bile alınmış ... ttnet'in fiyaskolarından biri daha , ttnet müzik vardı bi de.
    aklıma iyi 2 şey getirdin hemen onları kapatıyorum ttnetvideo.wordpress.com u aldım ttnetvideo1.blogspot.com uda kapattım diğerleri yeni projeleriyle alakalı
  • 24-06-2008, 15:52:09
    #29
    saçma sapan anında girip çıktım
  • 24-06-2008, 15:55:23
    #30
    embed kodu vermiyolar demi bunlar
  • 24-06-2008, 15:58:36
    #31
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    YouTube'nin yandan çakması.
  • 24-06-2008, 16:05:16
    #32
    üyelik olayını kaldırsalar tasarımı beğendim gerçekten..
  • 24-06-2008, 16:18:24
    #33
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hiç bir video sitesinde üyelikli izleme görmemiştim.ttnet'te gördüm.
    kategori sayısı az.tasarım sadece header kısmı güzel gerisini pek beğenmedim.
    yakında dailymotion,metacafe filan da kapanılırsa şaşmayalım.
    video işinide tekelleştirecekler böyle giderse.
  • 28-06-2008, 01:39:04
    #34
    video izliyebilmek için ttnet adsl üyesi olman gerek bu çok kötü
  • 28-06-2008, 01:53:37
    #35
    Üyeliği durduruldu
    header güzel onun dışında bi işe yaramaz ayrıca youtube'yi bile az kullanan biri olarak böyle sitelere zaten girmem
  • 28-06-2008, 02:07:25
    #36
    Geveze1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aman video izliyeyim demeyin faturanızda video parası görürseniz şaşırmayın..
    çok doğru