• 18-09-2005, 16:49:35
    #37
    takilin.net adlı üyeden alıntı:
    Gerçi Atinin Codelerinden Peki bir eser kalmadi bana lazim olan sadece sitenin S.S ini almasiydi..

    Evet scriptin baya yerinden açik war ben izcik elledim o siteekle.comu =)
    Pişkinliğin had safhasındasın...
  • 18-09-2005, 16:50:55
    #38
    Evocel adlı üyeden alıntı:
    Pişkinliğin had safhasındasın...
    Ne diyorsun evocel benmi çaldim ? Kullandimmi ? yok ozaman bana hiç bişi demeya hakkin yok !
    takilin.net adlı üyeden alıntı:
    Şuanda Kullanmiyorum. İlerki günlerde belki kullanirim(coderin izni olursa) ama sitenin ilk halinin emeği ney ise ödemeye raziyim..
    Bak ne demişim Okumadin galiba.. Kimseden izinsiz bişi Kullancak değilim..
  • 18-09-2005, 17:50:30
    #39
    @takilin.net +1
  • 18-09-2005, 17:51:50
    #40
    Ben Senmi Yaptın Dedim ? Aynı yolu izlediği icin, Link100 nickli sahısa soyledim, yanlıs anlasılma olmasın!!!
  • 18-09-2005, 18:28:11
    #41
    Misafir
    kavga etmeyin arkadaşlar kullananlar görecek gününü sadece onu diyorum
  • 18-09-2005, 18:29:01
    #42
    Tamam sorun diğil.. Scipti geliştirmeye devam ediyorum.. İzinsiz kullanmayacağim Ben geliştirim en son eğer baktim izin vermiyor en son ne yaptiysam o şekilde teslim ederim geliştirmede yardimci olmuş olurum
  • 18-09-2005, 18:30:08
    #43
    zeynelkoc adlı üyeden alıntı:
    kavga etmeyin arkadaşlar kullananlar görecek gününü sadece onu diyorum
    auehuahe ben dediğim gibi daha kullanmiyorum izinsiz kullanmamda ama açiklarini kapatiyorum Security Code biLe koydum.. Şimdi Kategori eklemeye çalişiyorum

    Anlayana.. : sifirla.php ??
  • 18-09-2005, 19:46:53
    #44
    admin.php , sifirla.php , v.s
  • 18-09-2005, 19:53:18
    #45
    Misafir
    yok benim yapacağım onlar değil göreceksiniz