Tamam sorun diğil.. Scipti geliştirmeye devam ediyorum.. İzinsiz kullanmayacağim Ben geliştirim en son eğer baktim izin vermiyor en son ne yaptiysam o şekilde teslim ederim geliştirmede yardimci olmuş olurum