Evocel adlı üyeden alıntı:
Pişkinliğin had safhasındasın...
Ne diyorsun evocel benmi çaldim ? Kullandimmi ? yok ozaman bana hiç bişi demeya hakkin yok !
takilin.net adlı üyeden alıntı:
Şuanda Kullanmiyorum. İlerki günlerde belki kullanirim(coderin izni olursa) ama sitenin ilk halinin emeği ney ise ödemeye raziyim..
Bak ne demişim Okumadin galiba.. Kimseden izinsiz bişi Kullancak değilim..