Siteekle.com
46
●2.544
- 18-09-2005, 15:02:19Üyeliği durdurulduO script benimde elime geçmişti, piyasada dolaşıyor yani... Hadi anladık ***** alıyorsunuz çalıp çırpıyorsunuz ama oradaki o yazıyı değişmek ayıp ayıp... Ircye döndü buda, herkes kurduğu eggdrop un confuna kendisinin hazırladığını yazıyorya buda o iş
- 18-09-2005, 15:03:59Misafiraynı script banada geçti üstelik benim siteden çaldıklarını idda ediyolardı ama anlaşıldıki peach battaniye.net piyasaya salmış
bunun gibilerini bişi yapmak lazım ama yapmıyalım
bende ***** kullanmasını bilirdim ama emek var işin ucunda az bişi insanlık varsa içinizde adam olursunuz - 18-09-2005, 15:07:35Ne scriptmiş arkadaş
Bunu ben hazırlattıydım Atiye ilk defa. Bedava100'ün basit hali olcak demiştim. Hazırladı sağolsun 2 sitemde kullandım tutmadı. Sonra başka arkadaşlar satın aldı. Ancak gözüme 2-3 yerde daha çarpmıştı daha öncede. Nerde görsem soruyordum Ati'ye sattın mı araklama mı diye. Bak bu siteyi gözden kaçırmışım
Utanmadan bi de hazır script diyor. Birileri hazırlamış ki hazır script olmuş. Dikkat et hazır, beleş değil. Script hazır ama parasını öde ve al kardeşim. Bugüne kadar hiç mi görmedin, duymadın. Bizim karşı komşuya sorsan bilir sriptin Ati'ye ait oluğunu. Yaptığın çok ayıp.
- 18-09-2005, 15:34:28Üyeliği durdurulduÇalıntı olması mesele değilde insanın emek verip yaptığı şeye tasarım programlama splack yazması kor yani.. O yazıyı yazan arkadaşa burdan çok özel sevgiler yolluyorum
- 18-09-2005, 16:01:06Way Beee 2 gündür bakmiyorum forumlara dün script elime geçti.. Atinin oldugunu biLmiyordum. Ama Ben biraz üstünde oynama yaptim

Öncesi(Mağlum Site):
http://uploadyourimages.com/view/484125oncesi.jpg
Ve Atinin emeği + Benim 2 günlük emeğim: ..
http://uploadyourimages.com/view/742500sonrasi.jpg
Şuanda Kullanmiyorum. İlerki günlerde belki kullanirim(coderin izni olursa) ama sitenin ilk halinin emeği ney ise ödemeye raziyim..
Sadece index deil bütün sayfalarde geliştirmeler yaptim Ama üzüLdüm
