Ne scriptmiş arkadaş Bunu ben hazırlattıydım Atiye ilk defa. Bedava100'ün basit hali olcak demiştim. Hazırladı sağolsun 2 sitemde kullandım tutmadı. Sonra başka arkadaşlar satın aldı. Ancak gözüme 2-3 yerde daha çarpmıştı daha öncede. Nerde görsem soruyordum Ati'ye sattın mı araklama mı diye. Bak bu siteyi gözden kaçırmışım Utanmadan bi de hazır script diyor. Birileri hazırlamış ki hazır script olmuş. Dikkat et hazır, beleş değil. Script hazır ama parasını öde ve al kardeşim. Bugüne kadar hiç mi görmedin, duymadın. Bizim karşı komşuya sorsan bilir sriptin Ati'ye ait oluğunu. Yaptığın çok ayıp.