• 18-09-2005, 15:02:19
    #28
    Üyeliği durduruldu
    O script benimde elime geçmişti, piyasada dolaşıyor yani... Hadi anladık ***** alıyorsunuz çalıp çırpıyorsunuz ama oradaki o yazıyı değişmek ayıp ayıp... Ircye döndü buda, herkes kurduğu eggdrop un confuna kendisinin hazırladığını yazıyorya buda o iş
  • 18-09-2005, 15:03:59
    #29
    Misafir
    aynı script banada geçti üstelik benim siteden çaldıklarını idda ediyolardı ama anlaşıldıki peach battaniye.net piyasaya salmış

    bunun gibilerini bişi yapmak lazım ama yapmıyalım

    bende ***** kullanmasını bilirdim ama emek var işin ucunda az bişi insanlık varsa içinizde adam olursunuz
  • 18-09-2005, 15:07:35
    #30
    Ne scriptmiş arkadaş Bunu ben hazırlattıydım Atiye ilk defa. Bedava100'ün basit hali olcak demiştim. Hazırladı sağolsun 2 sitemde kullandım tutmadı. Sonra başka arkadaşlar satın aldı. Ancak gözüme 2-3 yerde daha çarpmıştı daha öncede. Nerde görsem soruyordum Ati'ye sattın mı araklama mı diye. Bak bu siteyi gözden kaçırmışım Utanmadan bi de hazır script diyor. Birileri hazırlamış ki hazır script olmuş. Dikkat et hazır, beleş değil. Script hazır ama parasını öde ve al kardeşim. Bugüne kadar hiç mi görmedin, duymadın. Bizim karşı komşuya sorsan bilir sriptin Ati'ye ait oluğunu. Yaptığın çok ayıp.
  • 18-09-2005, 15:34:28
    #31
    Üyeliği durduruldu
    Çalıntı olması mesele değilde insanın emek verip yaptığı şeye tasarım programlama splack yazması kor yani.. O yazıyı yazan arkadaşa burdan çok özel sevgiler yolluyorum
  • 18-09-2005, 15:45:15
    #32
    dopdolu.net e ben verdim ve hata yaptıgımın farkına vardım
    atiden çok çok ozur diledim ama açıgı varsa gerekenı yapn bence
  • 18-09-2005, 15:45:51
    #33
    bu işten ve atiden de çok utandım neyse zaten acıgı var(mış) zeyno gerekeni yapar
  • 18-09-2005, 16:01:06
    #34
    Way Beee 2 gündür bakmiyorum forumlara dün script elime geçti.. Atinin oldugunu biLmiyordum. Ama Ben biraz üstünde oynama yaptim
    Öncesi(Mağlum Site):
    http://uploadyourimages.com/view/484125oncesi.jpg
    Ve Atinin emeği + Benim 2 günlük emeğim: ..
    http://uploadyourimages.com/view/742500sonrasi.jpg

    Şuanda Kullanmiyorum. İlerki günlerde belki kullanirim(coderin izni olursa) ama sitenin ilk halinin emeği ney ise ödemeye raziyim..

    Sadece index deil bütün sayfalarde geliştirmeler yaptim Ama üzüLdüm
  • 18-09-2005, 16:41:33
    #35
    Misafir
    evet scriptte açık var ve gerekeni yapacam adam olup kaldırmazlarsa
  • 18-09-2005, 16:45:42
    #36
    Gerçi Atinin Codelerinden Peki bir eser kalmadi bana lazim olan sadece sitenin S.S ini almasiydi..

    Evet scriptin baya yerinden açik war ben izcik elledim o siteekle.comu =)