• 19-06-2008, 01:04:43
    #10
    Solano adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşım sen harbiden Türkçe'yi unutmuş yozlaşmışsın.
    o deyim öyle değil "iğneyi kendine çuvaldızı başkasına batır" dır.
    benim yaşım daha 16 her insan yanılabilir 1 deyimi yanlış söylemek Türkçe'yi unutmak ve yozlaşmak anlamına gelmez!
  • 19-06-2008, 01:05:42
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ne var bende 17 yaşındayım ama hiç x,q kullanmıyorum.
    Bir başka deyimimiz "Akıl yaşta değil baştadır"
  • 19-06-2008, 01:13:30
    #12
    Solano adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne var bende 17 yaşındayım ama hiç x,q kullanmıyorum.
    Bir başka deyimimiz "Akıl yaşta değil baştadır"
    tartıştığımız konu x,q kullanmak değil sen bana deyimi yanlış yazmışsın dedin Türkçe'yi unutmuşsun dedin
  • 19-06-2008, 01:17:04
    #13
    Hocam bırak boşa gitsin , git takas et birşey yap

    Türkçemizi düzgün kullanalım

    Bide bu resim sitesi işleri okadar kolay işler değil , veri kaybı yaşadıkça popülariten düşer. Dikkat etmek lazım o unsura..
  • 19-06-2008, 01:30:39
    #14
    TheWebmaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bırak boşa gitsin , git takas et birşey yap

    Türkçemizi düzgün kullanalım

    Bide bu resim sitesi işleri okadar kolay işler değil , veri kaybı yaşadıkça popülariten düşer. Dikkat etmek lazım o unsura..
    3000e yakın resim varken sadecereseller.net sahibi satıp gidince tüm verim kayboldu mesela haklısın
  • 19-06-2008, 01:46:25
    #15
    işiniz biraz zor yuqle kelimesinden dolayı hem türkçeyi düzgün kullanmadığından ziyaretçi sayın etkilenecektir.
  • 19-06-2008, 01:48:46
    #16
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Lütfen Türkçe'mizi düzgün kullanalım. yuqle bu nedir ya ? Türkçe'mizi sizin gibi insanlar bitiriyor.
  • 19-06-2008, 01:50:30
    #17
    bence böyle bişey olmıyacaktır.
    canlı bi örnek verebilirmisiniz?
  • 19-06-2008, 01:55:31
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Beden Sana Tavsiye Hadi bırak Türkçesinden Geçtim. Bu sitelerin kazancı yok bilgin olsun. İmzama bakarsan anlarsın ne demek istediğimi. Hem Türkçeyi bozduğun için geri kalırsın Büyüsende bi işe yaramaz. Sadece bol bol Bw yiyor getiri yok