Solano adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşım sen harbiden Türkçe'yi unutmuş yozlaşmışsın.
o deyim öyle değil "iğneyi kendine çuvaldızı başkasına batır" dır.
benim yaşım daha 16 her insan yanılabilir 1 deyimi yanlış söylemek Türkçe'yi unutmak ve yozlaşmak anlamına gelmez!