Solano adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ne var bende 17 yaşındayım ama hiç x,q kullanmıyorum.
Bir başka deyimimiz "Akıl yaşta değil baştadır"
tartıştığımız konu x,q kullanmak değil sen bana deyimi yanlış yazmışsın dedin Türkçe'yi unutmuşsun dedin