• 07-06-2008, 18:47:49
    #1
    Sonunda domaini blogger'a yönlendirerek kendimi dünyanın hakimi olarak hissetmekle beraber buruk bir sevinç yaşıyorum


    Değerlendirin
    Pislik bir herifin dünyasından mizahi içerimler ile günlük, kişisel ve entarastik şeysi
    Pislik Herif
    Şu yazıyı okuyun şunu bugün yaşadım daha
    http://www.pislikherif.com/2008/06/k...i-kediler.html aahha
  • 07-06-2008, 18:49:45
    #2
    başarılar dilerim
  • 07-06-2008, 19:10:49
    #3
    myqatsel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    başarılar dilerim
    saolsın
  • 07-06-2008, 20:09:40
    #4
    Buradan kaldırdığın paralarla atariden Wii'ye terfi edersin artık.
  • 07-06-2008, 20:15:01
    #5
    Aha Atari hiç aklımda yoktu: ) bakim tozları temizleyip calıstırabilirmyiim eve gidince deniyim olmazsa pazartesi gidip alim birtane
  • 07-06-2008, 20:20:45
    #6
    adventure island vallahi delirdim bu oyun için ya tamı tamına 1 hafta atari başından kalkmadan oynadım ne bölümler geçtim yaa yok kolay değil sandığınız kadar zordu epey zorladı beni ama bitirdim çok şükür.anam o bölümler var ya rüyama bile giriyordu kimi geceler örümcekler gelir, yerin altına girersin ne bölümler ne bölümler ya atarım bozuldu ama oynayamıyorum artık 15 lira falandı en son gidip alacam tutmayın beniii
  • 07-06-2008, 20:37:55
    #7
    bilgeis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adventure island vallahi delirdim bu oyun için ya tamı tamına 1 hafta atari başından kalkmadan oynadım ne bölümler geçtim yaa yok kolay değil sandığınız kadar zordu epey zorladı beni ama bitirdim çok şükür.anam o bölümler var ya rüyama bile giriyordu kimi geceler örümcekler gelir, yerin altına girersin ne bölümler ne bölümler ya atarım bozuldu ama oynayamıyorum artık 15 lira falandı en son gidip alacam tutmayın beniii
    yaw bende bi kaset var oyun bugta sınırsız can var.Onun için heyecan yapmadan oynuyorum 7.4 geldim en son.Orda kapattım.

    Bide şuanda tasarım aşamasında pc'm bozuldugu için cafedeyim.Bişeyler karalamaya çalışıyorum.Takip edin blogu ha

    Bide şu yazıyı okuyun bugün geçti başımdan
    Pislik Herif: kömürlükteki kediler
  • 07-06-2008, 22:43:42
    #8
    bilgeis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adventure island vallahi delirdim bu oyun için ya tamı tamına 1 hafta atari başından kalkmadan oynadım ne bölümler geçtim yaa yok kolay değil sandığınız kadar zordu epey zorladı beni ama bitirdim çok şükür.anam o bölümler var ya rüyama bile giriyordu kimi geceler örümcekler gelir, yerin altına girersin ne bölümler ne bölümler ya atarım bozuldu ama oynayamıyorum artık 15 lira falandı en son gidip alacam tutmayın beniii
    benimde favori oyunumdu adventure island
  • 07-06-2008, 22:46:05
    #9
    Alıntı
    bende bi kaset var oyun bugta sınırsız can var.
    yaa ben de istiyom o kasetten bende yok neren bulabilirim o sınırsız can olan kaseti yaa netten sonra bir de çıksın zaten bağımlılık yapıyor annem beni hepten evlatlıktan men etsin