
Değerlendirin

Pislik bir herifin dünyasından mizahi içerimler ile günlük, kişisel ve entarastik şeysi
Pislik Herif
Şu yazıyı okuyun şunu
bugün yaşadım daha 
http://www.pislikherif.com/2008/06/k...i-kediler.html aahha

22
●2.197


bugün yaşadım daha 

vallahi delirdim bu oyun için ya tamı tamına 1 hafta atari başından kalkmadan oynadım ne bölümler geçtim yaa yok kolay değil sandığınız kadar
zordu epey zorladı beni ama bitirdim çok şükür.anam o bölümler var ya rüyama bile giriyordu kimi geceler
örümcekler gelir, yerin altına girersin ne bölümler ne bölümler ya atarım bozuldu ama oynayamıyorum artık
15 lira falandı en son gidip alacam tutmayın beniii
7.4 geldim en son.Orda kapattım.

yaa ben de istiyom o kasetten bende yok neren bulabilirim o sınırsız can olan kaseti yaa
netten sonra bir de çıksın zaten bağımlılık yapıyor annem beni hepten evlatlıktan men etsin