bilgeis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
adventure island vallahi delirdim bu oyun için ya tamı tamına 1 hafta atari başından kalkmadan oynadım ne bölümler geçtim yaa yok kolay değil sandığınız kadar zordu epey zorladı beni ama bitirdim çok şükür.anam o bölümler var ya rüyama bile giriyordu kimi geceler örümcekler gelir, yerin altına girersin ne bölümler ne bölümler ya atarım bozuldu ama oynayamıyorum artık 15 lira falandı en son gidip alacam tutmayın beniii
yaw bende bi kaset var oyun bugta sınırsız can var.Onun için heyecan yapmadan oynuyorum 7.4 geldim en son.Orda kapattım.

Bide şuanda tasarım aşamasında pc'm bozuldugu için cafedeyim.Bişeyler karalamaya çalışıyorum.Takip edin blogu ha

Bide şu yazıyı okuyun bugün geçti başımdan
Pislik Herif: kömürlükteki kediler