adventure island vallahi delirdim bu oyun için ya tamı tamına 1 hafta atari başından kalkmadan oynadım ne bölümler geçtim yaa yok kolay değil sandığınız kadar zordu epey zorladı beni ama bitirdim çok şükür.anam o bölümler var ya rüyama bile giriyordu kimi geceler örümcekler gelir, yerin altına girersin ne bölümler ne bölümler ya atarım bozuldu ama oynayamıyorum artık 15 lira falandı en son gidip alacam tutmayın beniii