• 14-09-2005, 01:36:30
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Her arkadaşlık sitesi açıldığında bir kaç sahte üye olur... Çünkü yeni bir kullanıcı sayfaya girdiğinde sitemizde 0 üye yazarsa " - ulan ne yapacam ben bu siteyi üye olacamda ne işime yarıcak, kendimi mi tavlicam ? " diye üye olmaz...
  • 14-09-2005, 01:42:54
    #11
    1-header ın degismesine bende katılıyorum
    2-borderları mavi yapmazsan daha güzel olur.
    3-Site içi başlıklarda da biraz daha çalışılabilir.
    4-İçerik olarak artık çok klasik geldi bana.Konu aynı olabilir ama ek olaraktan daha farklı birşeylerin olması kanısındayım.
  • 14-09-2005, 13:01:34
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Üye resimleri biraz zor açılıyor.
    Yani biraz daha kalitesi düşük olabilir.
    Ufacık resim çok kasıyor.

    Not: Boyutuna göre tabiki.