Her arkadaşlık sitesi açıldığında bir kaç sahte üye olur... Çünkü yeni bir kullanıcı sayfaya girdiğinde sitemizde 0 üye yazarsa " - ulan ne yapacam ben bu siteyi üye olacamda ne işime yarıcak, kendimi mi tavlicam ? " diye üye olmaz...
1-header ın degismesine bende katılıyorum
2-borderları mavi yapmazsan daha güzel olur.
3-Site içi başlıklarda da biraz daha çalışılabilir.
4-İçerik olarak artık çok klasik geldi bana.Konu aynı olabilir ama ek olaraktan daha farklı birşeylerin olması kanısındayım.