Konu
DostcaSev.com - Görüşleriniz ?
14-09-2005, 13:01:34
#12
ALpeR
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Üye resimleri biraz zor açılıyor.
Yani biraz daha kalitesi düşük olabilir.
Ufacık resim çok kasıyor.
Not: Boyutuna göre tabiki.