Her arkadaşlık sitesi açıldığında bir kaç sahte üye olur... Çünkü yeni bir kullanıcı sayfaya girdiğinde sitemizde 0 üye yazarsa " - ulan ne yapacam ben bu siteyi üye olacamda ne işime yarıcak, kendimi mi tavlicam ? " diye üye olmaz...