Sevdasiz.Com
20
●1.465
- 19-08-2006, 10:42:59çocuk yorum yapmayacaksan kendi işine bakplacebo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
site yorumu : bildiğimiz forumlardan bence sen bu forumu sadece bir konuya ayırırsan tutulur - 19-08-2006, 10:49:13Üyeliği durdurulduBen Bu Forumu Öyle Deneme Amaçlı Açtım..Kendimi Geliştirmek İçin Bi Bakımdanda.. Üye olursanız Sevinirim diye bi yazıda yazmışım.. isteyen üye olur isteyen olmaz.. Forum Siteleri Fazla İlgimi Çekmemişti.. Dedim bende Bi tane kurayım nasıl oluyor.. kurdum ama buradaki bazı şahıs o kendiyi biliyor .. gelip yorum yapacağı yerine eleştirip kötülüyor.. o kendi diğer siteme gelip dost site olalım diyip yalvaran adam şimdi gelmiş kendini yüksek seviyede sanıp laf atıyor.. burdan ona şunu diyorum sen daha dünkü çocuksun yaşın kaç başın kaç yorum yapacaksanda adam gibi yorum yap..benden bu kadar. Diğer Arkadaşlarda Yorumlarınız için Teşekkür Ederim..
- 19-08-2006, 18:49:45Üyeliği durdurulduplacebo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bak Çocuk Ağzımı Bozmamaya Çalışıyorum .. Saygılı Oluyorum Ama Sana Dğeil Buradakilere Tamam mı tekiL hitte 150 değiL 1500 tamam mı.. Bana öyle lanmı manlıda konuşma saygılı takılıyoruz ya adam ol yada adam yapmasını bilirim.. Çoluk Çocukla uğraşıyoruz valla - 19-08-2006, 18:58:50lan man ne ayak ?placebo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kime yalvarmışın banada yalvardın
* bi kaç js kodu için yalvardın
* sitemle popup değişimi için yalvardın olmadı banner diye yalvardın olmadı text diye yalvardın olmadı
* beni niye msn den engelledin diye ağladın
bunları unutmadan konuş çocuk...
lan man ayağınıda geç... - 19-08-2006, 19:38:03Üyeliği durdurulduhttp://www.webservis.gen.tr/in.phtml?user=kadersizim burası öyle demiyo amaNoSteaM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ula ben günde 150 kişinin girdiği siteyle dost site olmak için neden yalvarayım lan ne iftira atıyon?