• 19-08-2006, 10:40:55
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Yorumlarınız İçin Teşekkürler
  • 19-08-2006, 10:42:59
    #11
    placebo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    oldu istersen sana popup da açalım ?

    adama bak ya site mi yorumlatıyo reklam mı yapıyo
    çocuk yorum yapmayacaksan kendi işine bak

    site yorumu : bildiğimiz forumlardan bence sen bu forumu sadece bir konuya ayırırsan tutulur
  • 19-08-2006, 10:49:13
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Ben Bu Forumu Öyle Deneme Amaçlı Açtım..Kendimi Geliştirmek İçin Bi Bakımdanda.. Üye olursanız Sevinirim diye bi yazıda yazmışım.. isteyen üye olur isteyen olmaz.. Forum Siteleri Fazla İlgimi Çekmemişti.. Dedim bende Bi tane kurayım nasıl oluyor.. kurdum ama buradaki bazı şahıs o kendiyi biliyor .. gelip yorum yapacağı yerine eleştirip kötülüyor.. o kendi diğer siteme gelip dost site olalım diyip yalvaran adam şimdi gelmiş kendini yüksek seviyede sanıp laf atıyor.. burdan ona şunu diyorum sen daha dünkü çocuksun yaşın kaç başın kaç yorum yapacaksanda adam gibi yorum yap..benden bu kadar. Diğer Arkadaşlarda Yorumlarınız için Teşekkür Ederim..
  • 19-08-2006, 13:55:03
    #13
    Üyeliği durduruldu
    kime yalvar mışım lan ben ? yalancıya bak sen kimsinki ben sana yalvarıcam!!!!!!! Kadersizim.Com diye bi siten var onunla mı diyon yoksa Ula ben günde 150 kişinin girdiği siteyle dost site olmak için neden yalvarayım lan ne iftira atıyon?
  • 19-08-2006, 18:49:45
    #14
    Üyeliği durduruldu
    placebo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kime yalvar mışım lan ben ? yalancıya bak sen kimsinki ben sana yalvarıcam!!!!!!! Kadersizim.Com diye bi siten var onunla mı diyon yoksa Ula ben günde 150 kişinin girdiği siteyle dost site olmak için neden yalvarayım lan ne iftira atıyon?

    Bak Çocuk Ağzımı Bozmamaya Çalışıyorum .. Saygılı Oluyorum Ama Sana Dğeil Buradakilere Tamam mı tekiL hitte 150 değiL 1500 tamam mı.. Bana öyle lanmı manlıda konuşma saygılı takılıyoruz ya adam ol yada adam yapmasını bilirim.. Çoluk Çocukla uğraşıyoruz valla
  • 19-08-2006, 18:58:50
    #15
    placebo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kime yalvar mışım lan ben ? yalancıya bak sen kimsinki ben sana yalvarıcam!!!!!!! Kadersizim.Com diye bi siten var onunla mı diyon yoksa Ula ben günde 150 kişinin girdiği siteyle dost site olmak için neden yalvarayım lan ne iftira atıyon?
    lan man ne ayak ?

    kime yalvarmışın banada yalvardın

    * bi kaç js kodu için yalvardın

    * sitemle popup değişimi için yalvardın olmadı banner diye yalvardın olmadı text diye yalvardın olmadı

    * beni niye msn den engelledin diye ağladın

    bunları unutmadan konuş çocuk...

    lan man ayağınıda geç...
  • 19-08-2006, 19:37:01
    #16
    Üyeliği durduruldu
    ilerleyin ya ilerlerin...
  • 19-08-2006, 19:38:03
    #17
    Üyeliği durduruldu
    NoSteaM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bak Çocuk Ağzımı Bozmamaya Çalışıyorum .. Saygılı Oluyorum Ama Sana Dğeil Buradakilere Tamam mı tekiL hitte 150 değiL 1500 tamam mı.. Bana öyle lanmı manlıda konuşma saygılı takılıyoruz ya adam ol yada adam yapmasını bilirim.. Çoluk Çocukla uğraşıyoruz valla
    http://www.webservis.gen.tr/in.phtml?user=kadersizim burası öyle demiyo ama
  • 19-08-2006, 19:43:11
    #18
    bunu banlayacaklar yine içeri girecek ne yapasın ki?
    olm bi rahat dur lan!

    site yorumu : kardeş forum sitesi olmaya forum sitesi ama bi tek yönü hoşuma gitti erinmemiş tema eklemişin
    parayla moderatlar ve postçular tut siteye içerik kat