Ben Bu Forumu Öyle Deneme Amaçlı Açtım..Kendimi Geliştirmek İçin Bi Bakımdanda.. Üye olursanız Sevinirim diye bi yazıda yazmışım.. isteyen üye olur isteyen olmaz.. Forum Siteleri Fazla İlgimi Çekmemişti.. Dedim bende Bi tane kurayım nasıl oluyor.. kurdum ama buradaki bazı şahıs o kendiyi biliyor .. gelip yorum yapacağı yerine eleştirip kötülüyor.. o kendi diğer siteme gelip dost site olalım diyip yalvaran adam şimdi gelmiş kendini yüksek seviyede sanıp laf atıyor.. burdan ona şunu diyorum sen daha dünkü çocuksun yaşın kaç başın kaç yorum yapacaksanda adam gibi yorum yap..benden bu kadar. Diğer Arkadaşlarda Yorumlarınız için Teşekkür Ederim..