placebo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kime yalvar mışım lan ben ? yalancıya bak sen kimsinki ben sana yalvarıcam!!!!!!! Kadersizim.Com diye bi siten var onunla mı diyon yoksa Ula ben günde 150 kişinin girdiği siteyle dost site olmak için neden yalvarayım lan ne iftira atıyon?
lan man ne ayak ?

kime yalvarmışın banada yalvardın

* bi kaç js kodu için yalvardın

* sitemle popup değişimi için yalvardın olmadı banner diye yalvardın olmadı text diye yalvardın olmadı

* beni niye msn den engelledin diye ağladın

bunları unutmadan konuş çocuk...

lan man ayağınıda geç...