• 18-04-2008, 07:22:54
    #1
    Baya uzuuunn zamandır php kodlama yapmıyordum, paslanmışız Yemek Tarifleri

    Eksik tarafı arama bölümünü biteremedim daha, sizlerde eksik yönlerim oluğunu düşünen varsa buradan belirtirse scriptimi geliştirebilirim.
  • 18-04-2008, 17:42:42
    #2
    Hayırlı olsun fatih abi =)

    Bu arada extremeyi koymuşsun hemen eşşek kadar resmiyle birlikte
  • 18-04-2008, 18:01:04
    #3
    Koder olmadığım için scriptin hakkında pek yorum yapamayacağım Ancak tasarım konusunda önerim olaiblir.
    Sayfanın 2 yanının siyah kalması açıkçası pek hoş durmamış.Oralarıda aynı tonlarda kapatırsanız göze daha hoş duracaktır.
    Başarılar..
  • 18-04-2008, 20:35:16
    #4
    aLp3r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun fatih abi =)
    Bu arada extremeyi koymuşsun hemen eşşek kadar resmiyle birlikte
    Saol alperim, extrememim alırım reklamımı da yaparım Extreme isteyen olursa alırım sorun değil

    ooppsss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Koder olmadığım için scriptin hakkında pek yorum yapamayacağım Ancak tasarım konusunda önerim olaiblir.
    Sayfanın 2 yanının siyah kalması açıkçası pek hoş durmamış.Oralarıda aynı tonlarda kapatırsanız göze daha hoş duracaktır.
    Başarılar..
    Bende borda gözüküyor boş taraflar Oralara ilerde reklam koymak amacı ile boş bıraktım sağ ve sol tarfları, şu kayan bannerlardan
  • 18-04-2008, 20:37:55
    #5
    Hoş olmuş, beğendim
    Bende de bordo duruyor
  • 18-04-2008, 20:47:43
    #6
    Dogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hoş olmuş, beğendim
    Bende de bordo duruyor
    Teşekkür ederim
  • 18-04-2008, 21:13:12
    #7
    gözlerim felç olacak sandım yahu biraz daha soft renkler kullansan sonucta yemek sitesi : )
  • 19-04-2008, 04:13:22
    #8
    karaLi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gözlerim felç olacak sandım yahu biraz daha soft renkler kullansan sonucta yemek sitesi : )
    Gözleleri yormaması için zaten koyu renkler kullanadım senin gözünde problem olmasın