Konu
Nasılım?
18-04-2008, 18:01:04
#3
ooppsss
Koder olmadığım için scriptin hakkında pek yorum yapamayacağım
Ancak tasarım konusunda önerim olaiblir.
Sayfanın 2 yanının siyah kalması açıkçası pek hoş durmamış.Oralarıda aynı tonlarda kapatırsanız göze daha hoş duracaktır.
Başarılar..