Koder olmadığım için scriptin hakkında pek yorum yapamayacağım Ancak tasarım konusunda önerim olaiblir.
Sayfanın 2 yanının siyah kalması açıkçası pek hoş durmamış.Oralarıda aynı tonlarda kapatırsanız göze daha hoş duracaktır.
Başarılar..