aLp3r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun fatih abi =)
Bu arada extremeyi koymuşsun hemen eşşek kadar resmiyle birlikte
Saol alperim, extrememim alırım reklamımı da yaparım Extreme isteyen olursa alırım sorun değil

ooppsss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Koder olmadığım için scriptin hakkında pek yorum yapamayacağım Ancak tasarım konusunda önerim olaiblir.
Sayfanın 2 yanının siyah kalması açıkçası pek hoş durmamış.Oralarıda aynı tonlarda kapatırsanız göze daha hoş duracaktır.
Başarılar..
Bende borda gözüküyor boş taraflar Oralara ilerde reklam koymak amacı ile boş bıraktım sağ ve sol tarfları, şu kayan bannerlardan