• 11-04-2008, 22:22:25
    #1
    Selamlar,

    Facebook'un birşeyinin çıktığını düşündük ve facebookucikti şeklinde bir proje başlattık.

    Bu projemizde siz değerli r10.net ziyaretçileriyle her türlü fikir alışverişine açığız.

    Öneri ve desteklerinizi bekliyoruz.

    Saygılarımla..
  • 12-04-2008, 00:34:19
    #2
    şaka mısın sen ya,google el atamadı sen mi atacaksın facebook'a ?
  • 12-04-2008, 00:37:30
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Facebook bu siteyi görse kesin kapatırlar kendi sitelerini.
  • 12-04-2008, 00:49:16
    #4
    MilliFantazi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Facebook bu siteyi görse kesin kapatırlar kendi sitelerini.
  • 12-04-2008, 00:52:31
    #5
    MilliFantazi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Facebook bu siteyi görse kesin kapatırlar kendi sitelerini.
    çok komiksin!
  • 12-04-2008, 00:54:25
    #6
    oktay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şaka mısın sen ya,google el atamadı sen mi atacaksın facebook'a ?
    konumun içeriği gayet açık 'İLGİLİ KİŞİLERE HİTAP EDİYOR'..

    o yüzden boş beleş mesajlar atıp saçmalamayın..
  • 12-04-2008, 00:55:04
    #7
    Üyeliği durduruldu
    hostbulun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok komiksin!
    Herkes öyle diyor ama,

    Kızmayın bayım. Açtığınız konuya ve konunun içeriğine bakarak, siz dururken bana sıra gelmez diye düşünüyorum
  • 12-04-2008, 01:01:51
    #8
    MilliFantazi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkes öyle diyor ama,
    Kızmayın bayım. Açtığınız konuya ve konunun içeriğine bakarak, siz dururken bana sıra gelmez diye düşünüyorum
    işine bak..
  • 12-04-2008, 01:41:03
    #9
    aklıma şuan bişey gelmedi ama güzel bir şeyler çıkar inşallah. 2-3 gün üye kalmış biriyim feysbuka. recep ivedikten önce çıkma kararını aldım ve sildim üyeliğimi. umarım güzel bişeyler yaparsınız...

    ilkokul arkadaşlarımında çok para etmeyecek insanlar olduğunu düşünmekteyim