aklıma şuan bişey gelmedi ama güzel bir şeyler çıkar inşallah. 2-3 gün üye kalmış biriyim feysbuka. recep ivedikten önce çıkma kararını aldım ve sildim üyeliğimi. umarım güzel bişeyler yaparsınız...
ilkokul arkadaşlarımında çok para etmeyecek insanlar olduğunu düşünmekteyim