• 12-04-2008, 02:08:02
    #10
    ekosu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aklıma şuan bişey gelmedi ama güzel bir şeyler çıkar inşallah. 2-3 gün üye kalmış biriyim feysbuka. recep ivedikten önce çıkma kararını aldım ve sildim üyeliğimi. umarım güzel bişeyler yaparsınız...
    ilkokul arkadaşlarımında çok para etmeyecek insanlar olduğunu düşünmekteyim
    Alâkanız için teşekkür ederim.

    Amacımız -sosyalleşme- adı altında insanları internette bir araya getirmeyi hedefleyen ve başaran, bununla birlikte bu insanları madem kendimize çektik 'site üzerinde nasıl daha fazla oyalarız..' amacıyla ıvır zıvır uygulamalarla insanların vakitlerini çalarak; ASOSYAL bireyler oluşmasına etki eden FACEBOOK projesinin muhtemel olmaktan çıkıp gerçek olan zararları konusunda insanların uyarılmasını sağlamaktır.

    Bu misyondan hareketle, uygulama aşamasında güzel ve etkileyici yollar kullanarak, insanları en tatmin edici şekilde bunun gerçekliğine inandırmak için; projemizi bu platformda insanlara faydalı olmak için çaba gösteren internet kullanıcılarının önüne sunduk..

    Konuya cevap yazmak amacıyla cevap yazan arkadaşlarımızlar da şunu bilsinler ki yok google bile kapatamadı yok şu yapamadı demekle biryere varılmaz. Milyar dolarlar kazanan şirketler rekabet amacıyla sadece birbirlerinin topuklarına sıkarlar, kafalarına değil!
  • 12-04-2008, 02:12:07
    #11
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    insanlar aptal mı neyin ne olduğunu bilmiyor mu, üyelik zorla değil ya, hemde ingilizce =)
    ben burada sizin mesajlarınızda bir kıskançlık seziyorum, beğenmiyorsan çıkarsın veya hiç üye olmazsın. ( bende üye değilim )
  • 12-04-2008, 02:33:43
    #12
    ach adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    insanlar aptal mı neyin ne olduğunu bilmiyor mu, üyelik zorla değil ya, hemde ingilizce =)
    ben burada sizin mesajlarınızda bir kıskançlık seziyorum, beğenmiyorsan çıkarsın veya hiç üye olmazsın. ( bende üye değilim )
    Sen akıllısın ya rahat ol.
  • 12-04-2008, 02:47:51
    #13
    ach adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    insanlar aptal mı neyin ne olduğunu bilmiyor mu, üyelik zorla değil ya, hemde ingilizce =)
    ben burada sizin mesajlarınızda bir kıskançlık seziyorum, beğenmiyorsan çıkarsın veya hiç üye olmazsın. ( bende üye değilim )
    Yalan.
  • 12-04-2008, 17:18:45
    #14
    madem bir konu açıyorsun, olumlu veya olumsuz gelecek tepkilere açık olmalısın.Ama sen gelen iyi sözlere sağol olumsuzlara sen akıllısın ya, sen şöylesin ya, sen yap, kapa sesini gibi tepkiler vermen ne kadar sabırlı ve anlayışlı olduğunu gösterir. Bu durumda olan kişiylede karşılıklı fikir alışverişi yapılamaz.Çünkü sen ne anlatırsan anlat sadece karşındaki kendi bildiğini alacaktır.Bu yüzden de fikirlerimi kendime ve görüşü açık kişilere saklamayı yeğliyorum.
  • 12-04-2008, 17:29:05
    #15
    Üyeliği durduruldu
    saçma sapan boş işlerle uraşmayın
  • 12-04-2008, 17:33:34
    #16
    Adama bak hem konu açıyor siteyi tanıtıyor hem de eleştiri yapanları kovuyor.İlla istediğin şekilde mi yorum yapılması lazım?Bence çok saçma bir proje !.. Domain de süper zaten.Erol'un da dediği gibi saçma ve boş işler...
  • 12-04-2008, 17:34:43
    #17
    hostbulun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işine bak..
    hostbulun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen akıllısın ya rahat ol.
    Alıntı
    Bu projemizde siz değerli r10.net ziyaretçileriyle her türlü fikir alışverişine açığız.

    Öneri ve desteklerinizi bekliyoruz.
    Hani her türlü fikire açıktın

    Herkes övsün madalya versin diye mi bekliyordun acaba
  • 12-04-2008, 17:39:42
    #18
    erol abi feysbuk'a üyemisin