madem bir konu açıyorsun, olumlu veya olumsuz gelecek tepkilere açık olmalısın.Ama sen gelen iyi sözlere sağol olumsuzlara sen akıllısın ya, sen şöylesin ya, sen yap, kapa sesini gibi tepkiler vermen ne kadar sabırlı ve anlayışlı olduğunu gösterir. Bu durumda olan kişiylede karşılıklı fikir alışverişi yapılamaz.Çünkü sen ne anlatırsan anlat sadece karşındaki kendi bildiğini alacaktır.Bu yüzden de fikirlerimi kendime ve görüşü açık kişilere saklamayı yeğliyorum.