aklıma şuan bişey gelmedi ama güzel bir şeyler çıkar inşallah. 2-3 gün üye kalmış biriyim feysbuka. recep ivedikten önce çıkma kararını aldım ve sildim üyeliğimi. umarım güzel bişeyler yaparsınız...
ilkokul arkadaşlarımında çok para etmeyecek insanlar olduğunu düşünmekteyim
Alâkanız için teşekkür ederim.
Amacımız -
sosyalleşme- adı altında insanları internette bir araya getirmeyi hedefleyen ve başaran, bununla birlikte bu insanları madem kendimize çektik 'site üzerinde nasıl daha fazla oyalarız..' amacıyla ıvır zıvır uygulamalarla insanların vakitlerini çalarak; ASOSYAL bireyler oluşmasına etki eden FACEBOOK projesinin muhtemel olmaktan çıkıp gerçek olan zararları konusunda insanların uyarılmasını sağlamaktır.
Bu misyondan hareketle, uygulama aşamasında güzel ve etkileyici yollar kullanarak, insanları en tatmin edici şekilde bunun gerçekliğine inandırmak için; projemizi bu platformda insanlara faydalı olmak için çaba gösteren internet kullanıcılarının önüne sunduk..
Konuya cevap yazmak amacıyla cevap yazan arkadaşlarımızlar da şunu bilsinler ki yok google bile kapatamadı yok şu yapamadı demekle biryere varılmaz. Milyar dolarlar kazanan şirketler rekabet amacıyla sadece birbirlerinin topuklarına sıkarlar, kafalarına değil!