Selamlar,

Facebook'un birşeyinin çıktığını düşündük ve facebookucikti şeklinde bir proje başlattık.

Bu projemizde siz değerli r10.net ziyaretçileriyle her türlü fikir alışverişine açığız.

Öneri ve desteklerinizi bekliyoruz.

Saygılarımla..