• 05-08-2006, 20:22:46
    #1
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Arkadaşlar merhaba

    www.nurtopu.com hakkında yorumlarınızı ve eleştirilerinizi bekliyorum.

    Hepinize iyi çalışmalar
  • 05-08-2006, 20:34:56
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı olsun
  • 05-08-2006, 20:41:13
    #3
    geçen sene 17 yaşında birindeydi bu site
  • 05-08-2006, 20:49:32
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Alıntı
    geçen sene 17 yaşında birindeydi bu site
    3 er 3er sayıyor arkadaş
  • 05-08-2006, 22:48:05
    #5
    Tasarım daha "orjinal" olabilirdi.Yine de hayırlı olsun.
  • 06-08-2006, 01:05:10
    #6
    Üyeliği durduruldu
    hayırlı olsun kardeş orjinelliği, profesyonelliği veya güzelliği değilde işlevi önemli buda gönderme olsun artık. Ne pr 7 ,pr 8 siteler var görünüşde beş para etmez ama pr ler yüksek
  • 06-08-2006, 01:18:49
    #7
    Kurumsal PLUS
    Bence hoş olmuş
  • 06-08-2006, 12:15:01
    #8
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Arkadaşlar hepinize teşşekkür ederim, güzel yorumlar. ama ben hatalarımında söylenmesini isterim. buna göre siteyi daha iyi yerlere götürmeyi düşünüyorum.

    huseyinb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tasarım daha "orjinal" olabilirdi.Yine de hayırlı olsun.
    Dediğin gibi daha orijinal yapabilirdik ama biz kullanımı biraz daha kolay olsun istedik. İnternette bağlananların bi bölümü acemi ziyaretçi. Onlarında hiç zorlanmadan kullanmalarını istedik.

    deli_dana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçen sene 17 yaşında birindeydi bu site
    Dediğin gibi gerçek yaşım 17 (15-07-1989) kayıt esnasında parmağıma hangi tuşlar geldiyse onu yazıyorum 21 yazdığımıda şimdi gördüm neyse arakadaşlar yaşı karıştırmayalım. zaten ben tek değilim iki kişiyiz.

    Evet size zahmet arada hatalarımızıda gösterirseniz memnun olurum. Hepinize çalışmalarınızda başarılar dilerim.
  • 06-08-2006, 12:38:13
    #9
    gözüm eğer kızmassan bir iki eleştri
    hıc siteye operadan girdinmi
    tasarım aynı mynete benzıyor
    renkleri falan birz değiştirmelisin bence
    bide sitenın içeriği güzel orjınal ama banner pek öyle değil

    hep kötü yönleri söyledım kızmadın inşallah