Arkadaşlar hepinize teşşekkür ederim, güzel yorumlar. ama ben hatalarımında söylenmesini isterim. buna göre siteyi daha iyi yerlere götürmeyi düşünüyorum.

huseyinb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tasarım daha "orjinal" olabilirdi.Yine de hayırlı olsun.
Dediğin gibi daha orijinal yapabilirdik ama biz kullanımı biraz daha kolay olsun istedik. İnternette bağlananların bi bölümü acemi ziyaretçi. Onlarında hiç zorlanmadan kullanmalarını istedik.

deli_dana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
geçen sene 17 yaşında birindeydi bu site
Dediğin gibi gerçek yaşım 17 (15-07-1989) kayıt esnasında parmağıma hangi tuşlar geldiyse onu yazıyorum 21 yazdığımıda şimdi gördüm neyse arakadaşlar yaşı karıştırmayalım. zaten ben tek değilim iki kişiyiz.

Evet size zahmet arada hatalarımızıda gösterirseniz memnun olurum. Hepinize çalışmalarınızda başarılar dilerim.