gözüm eğer kızmassan bir iki eleştri
hıc siteye operadan girdinmi
tasarım aynı mynete benzıyor
renkleri falan birz değiştirmelisin bence
bide sitenın içeriği güzel orjınal ama banner pek öyle değil

hep kötü yönleri söyledım kızmadın inşallah