• 14-01-2015, 10:00:28
    #1
    Öncelikle herkese merhaba. Uzun günler sonucu yazılımını nihayet bitirip yayın hayatına geçirdiğimiz Online Notepad websitesi ile karşınızdayız. Siteyi forumdan Allie hocam kodladı. Sagolsun işine çok hakim çok bilgili uzman bir arkadaş. Ne dediysem rahat bir şekilde halletti. Sonunda yazılımı bitirdi ve siteyi açtık. Öncelikle bu siteyi düşünmemdeki amaç sürekli bilgisayarda bir yerlere karmakarışık not almaya çalışmaktan kaynaklandı. Hepimiz iyi kötü sitelerlerle ilgileniyoruz. Notlarımız oluyor onlara dair vs. Bilgisayardaki dağınıklık beni rahatsız edince böyle bir site açmaya yöneldim diyebilirim. Sistemi biraz size açıklamam gerekirse öncelikle giriş sayfası üye girişi sayfası direkt. Kolay bir üyelik sistemi var. Üyelik sadece size özel ve aldığınız notları paylaşıma açmadığınız takdirde ne arama motorları ne diğer üyeler sizin notlarınızı okuyamadıkları gibi notlarınızdan haberdar dahi olmuyorlar. Paylaşıma açtığınız notlar sitenin tüm not defterleri bölümünde paylaşılıyor. Paylaşılan notlara yorum yapılabiliyor, beğenilebiliyor. Bunun dışında eğer bir kişiyi takip etmek isterseniz bu sistemde mevcut. Umarım bu not almadaki dağınıklığa bir son olur ve herkesin işine yarar Güzel olduğunu düşündüğüm yanıda internet olan her yerden notlarınıza erişebilme olanağınız. Dediğim gibi umarım herkesin işine yarar. Sabaha kadar bitirmeye uğraştık siteyi cümlelerde hatam varsa affola zira baya yorgunum.
    İyi sabahlar dilerim..

    site: www.noteoff.com
  • 14-01-2015, 19:29:44
    #2
    Olumlu olumsuz yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar
  • 14-01-2015, 20:16:56
    #3
    çok pratik ve kolay kullanılacak şekilde tasarlarlanmış. elinize sağlık.

    karşılaşabileceğiniz sorunlardan birisi gizlilik, ben kendi bilgisayarıma bazı şifreleri kaydediyorum not olarak mesela, insanlar güvenmeyebilir sitenize.

    diğer bir sorun ise istikrar. site gelecek yıl kapanabilir ve kişinin kaydettiği tüm notlar silinebilir. bilgisayarda böyle bir sorun olmuyor veya hotmail vb. sistemlerde.
  • 14-01-2015, 20:20:12
    #4
    the_white adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok pratik ve kolay kullanılacak şekilde tasarlarlanmış. elinize sağlık.

    karşılaşabileceğiniz sorunlardan birisi gizlilik, ben kendi bilgisayarıma bazı şifreleri kaydediyorum not olarak mesela, insanlar güvenmeyebilir sitenize.

    diğer bir sorun ise istikrar. site gelecek yıl kapanabilir ve kişinin kaydettiği tüm notlar silinebilir. bilgisayarda böyle bir sorun olmuyor veya hotmail vb. sistemlerde.
    Teşekkür ederim hocam güzel yorumlar için. Site kapanmaz istikrar gösterecektir bu konuda hiç şüpheniz olmasın. Hotmail vs çok zahmetli bu sisteme göre bence bunun çok daha pratik olduğu düşüncesindeyim. Umarım güzel bir kitle yakalarız daha çok kişiye ulaşırız
  • 14-01-2015, 20:30:21
    #5
    hocam siteye sizin güvenmeniz yetmiyor bu güveni ziyaretçilerin de hissetmesini sağlamanız gerekiyor. artık alan adını 10 yıllık kaydedip siteye "bilgileriniz 10 yıl boyunca güvende" diye slogan mı eklersiniz, logo ve site tasarımını çok sağlam yapıp giren ziyaretçide "internet varolduğu müddetçe bu siteye bir şey olmaz" intibasını mı uyandırırsınız bilmiyorum.

    vayvayva adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim hocam güzel yorumlar için. Site kapanmaz istikrar gösterecektir bu konuda hiç şüpheniz olmasın. Hotmail vs çok zahmetli bu sisteme göre bence bunun çok daha pratik olduğu düşüncesindeyim. Umarım güzel bir kitle yakalarız daha çok kişiye ulaşırız
  • 14-01-2015, 20:54:54
    #6
    gayet kullanışlı hocam
  • 14-01-2015, 21:12:29
    #7
    the_white adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam siteye sizin güvenmeniz yetmiyor bu güveni ziyaretçilerin de hissetmesini sağlamanız gerekiyor. artık alan adını 10 yıllık kaydedip siteye "bilgileriniz 10 yıl boyunca güvende" diye slogan mı eklersiniz, logo ve site tasarımını çok sağlam yapıp giren ziyaretçide "internet varolduğu müddetçe bu siteye bir şey olmaz" intibasını mı uyandırırsınız bilmiyorum.
    doğru söylüyosunuz hocam

    truser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gayet kullanışlı hocam
    teşekkür ederim hocam
  • 14-01-2015, 21:18:13
    #8
    Android ve ios yazılımlarını geciktirmeyin. eğer ki onlar da olursa evernote dan kurtarırsın herkesi. mobil olduğu an tamamen geçiş yapabilirm.

    ellerine sağlık.
  • 14-01-2015, 21:24:32
    #9
    yLmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Android ve ios yazılımlarını geciktirmeyin. eğer ki onlar da olursa evernote dan kurtarırsın herkesi. mobil olduğu an tamamen geçiş yapabilirm.

    ellerine sağlık.
    Mobil ve tabletle tam uyumlu (dil seçimi görünümde çok hafif kaymaya neden oluyor onu yakın zamanda düzelteceğiz inşallah) henüz yazılımları yok fakat dediğim gibi rahat bir şekilde çalışabilirsiniz mobil cihazınız ile.